Web development​

Het ontwerp van jouw website of webshop is een belangrijk onderdeel van je online marketing aanwezigheid. Het heeft invloed op hoe de doelgroep jouw merk beleeft en het bepaalt daarnaast hoelang bezoekers op de pagina’s blijven en converteren. Een klantgerichte website met een sterk en onderscheidend design is van invloed op hoeveel tijd klanten bij jou en je concurrenten doorbrengen.

Door tijdens het ontwikkelproces na te denken over een sterk design en aansprekende content voor marketingdoeleinden, creëren we niet alleen een technisch uitstekende website of webshop, maar spreken we ook meteen je doelgroep aan. Zo brengen we hen in contact met jouw bedrijf.

Onze werkwijze

Voordat we jouw website ontwikkelen, kruipen we in de huid van jouw doelgroep. We analyseren de aanwezige data, ontwerpen, bouwen en lanceren jouw nieuwe website. Dit doen we in een paar heldere stappen.

Inventariseren en scherpte aanbrengen

Hoe starten we met inventariseren? Tijdens een gezamenlijke sessie zorgen we dat we jouw bedrijf, doelgroep en kernactiviteiten optimaal begrijpen en brengen we scherpte aan waar nodig. We brengen de klantpijnpunten en klantvoordelen vanuit jouw doelgroep in kaart en zorgen voor een optimale online market-fit.

Ontwerpen, beschrijven & ontwikkelen

Om de klantreis zo optimaal mogelijk te laten verlopen, leveren we meerdere design ontwerpen aan. Dit zijn ontwerpen die onze websitebouwers & ontwerpers maken:

Een functioneel ontwerp is de blauwdruk van de website. Deze bestaat uit de wireframes, de user-flows, de gebruikerstaken en de beschrijving van alle doelen. Wireframes – ook wel mockups genoemd – zijn een visueel hulpmiddel bij het ontwikkelen van een website of applicatie. Zie het als de bouwtekening van een website met een overzicht van de verschillende aanwezige onderdelen.

In de wireframes worden zaken vastgelegd als navigatie, indeling en inhoud zonder gebruik te maken van een grafisch ontwerp. Het grote voordeel is dat alleen op de inhoud gefocust wordt en niet op het grafische aspect.

Met het grafisch ontwerp (UI) creëren we een onderscheidende look and feel die past binnen jouw corporate identiteit. Door onze focus op de conversiedoelen, kennen we de exacte do’s en dont’s voor een rendabele zakelijke website of webshop en realiseren we altijd de ideale balans tussen branding en conversie.

Nu is het tijd voor de ontwikkeling van de website of webshop waarbij wij altijd werken met WordPress (en voor webshops WooCommerce).

Tijd om live te gaan! Na livegang houden we je website of- shop in de gaten door middel van Google Analytics.

Wil jij een gratis inspiratiesessie? Neem dan nu contact op.